МАТЕМАТИКА – знаряддя для міркування.
(Н.Бор)
Математика завжди відігравала в житті суспільства дуже важливу роль, математика не лише вчить вірно проводити обчислення, а і логіці, уважності, акуратності,розвиває у особистості творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в студентів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв’язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію.
В основу побудови змісту та організації процесу навчання математики покладено компетентнісний підхід, відповідно до якого кінцевим результатом навчання предмета є сформовані певні компетентності, які сприятимуть здатності студента застосовувати свої знання в реальних життєвих ситуаціях, нести відповідальність за свої дії, брати повноцінну участь в житті суспільства.
У Малинському фаховому коледжі освітній процес побудований на компетентнісному підході до вивчення загальноосвітніх предметів та спеціальних дисциплін, викладачі творчо реалізують умови для досягнення кожним здобувачем освіти практичної компетентності.
Під гаслом «Немає жодної сфери математики, яка коли-небудь не знайде застосування для вивчення явищ реального світу» (М.І.Лобачевський) 14 лютого пройшло відкрите заняття з математики для студентів І курсу освітньо-професійних програм «Бухгалтерський облік» та «Землевпорядкування» Шемет Оленою Іванівною, викладачем вищої категорії, викладачем-методистом, Відмінником освіти України.
Тема уроку «Тригонометрія. Формули зведення», студентом Старовойтенко Артемом була підготовлена змістовна презентація від історії виникнення тригонометрії до застосування її у природних явищах, науці, архітектурі тощо. Здобувачі освіти активно приймали участь при фронтальному опитуванні попередніх тем та у актуалізації опорних знань. При поясненні нового матеріалу викладач застосувала власну авторську методику, яка показала хороший результат при закріпленні навчального матеріалу. Практично всі студенти, які працювали біля дошки та із робочих місць, давали правильні відповіді.