1.Створити електронний кабінет на сервісі ЄДЕБО ВСТУП самостійно або з допомогою представника приймальної комісії в коледжі.
2.Оформити електронний підпис для осіб, які не мають можливості подати оригінали документів особисто (найпростіше – через ПриватБанк або Дія Підпис).
3.Заповнити в електронному кабінеті заяву (така можливість відкрита у вступників за ОПС Фахового молодшого бакалавра на основі 9 класів – з 30 червня 2023 р., а у вступників на основі 11 класів – з 10 липня 2023 р., для вступників за ОС Бакалавр з 19 липня 2023 року). У заяві вкажіть вірні номери телефонів, за якими можливо з Вами зв’язатися, або Вашими батьками, якщо необхідно уточнити інформацію.
4.Написати (або завантажити) до електронного кабінету мотиваційний лист, фото 3х4, додати документи про освіту (якщо маєте ще і не вказали при реєстрації).
Вимоги та орієнтовний зразок мотиваційного листа для вступу в наш коледж можна знайти у вкладці “Вступникам”.
5.Чекати повідомлення про співбесіду для тих, хто вказав у заяві що претендує на місця регіонального замовлення. Для тих, хто претендує лише на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, очікувати рішення комісії з рейтингового розгляду мотиваційних листів.
6.Після отримання від приймальної комісії коледжу рекомендації до зарахування – підтвердити в електронному кабінеті вибір навчання саме у Малинському фаховому коледжі.
7.Зібрати у папку-швидкозшивач:
- документ про освіту (свідоцтво, атестат, диплом) та додаток до нього (оригінал та копію);
- 4 кольорові фотокартки, розміром 3×4;
- паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків (оригінал та копія);
- копію військово – облікового документа (для юнаків віком від 16 років);
- медичну довідку 086-о, довідку про отримані щеплення, для занять фізичною культурою та вихованням і у разі поселення до гуртожитку;
- документи, які передбачали пільговий вступ (копію та оригінал).
Якщо Ви рекомендовані до зарахування на навчання існують три варіанти подачі документів:
📚Перший варіант: у Вас наявний електронний підпис. Ви накладаєте електронний підпис на свою електронну заяву і надсилаєте на адресу Малинського фахового коледжу копії перелічених у пункті 7 документів (фото – оригінали) з обов’язковим описом вкладень. Члени приймальної комісії, після отримання цих документів, формують Вашу особову справу і повідомляють про порядок укладення договорів на надання та оплату освітніх послуг.
📚Другий варіант: у Вас відсутній електронний підпис. У цьому випадку Вам необхідно до дати виконання вступниками вимог до зарахування, прийти до приймальної комісії коледжу, підписати подану через електронний кабінет заяву та подати папку з документами, переліченими у п.7. При собі необхідно мати оригінали цих документів. Члени приймальної комісії, після отримання цих документів, формують Вашу особову справу і пропонують укласти договори на надання та оплату освітніх послуг.
📚Третій варіант: Ви подавали заяву в паперовій формі (виключні випадки, передбачені Правилами прийому). У цьому випадку Вам необхідно до дати виконання вступниками вимог до зарахування, прийти до приймальної комісії коледжу укласти договори на надання та оплату освітніх послуг.
Зверніть увагу! Договір підписує вступник і законний представник, якщо вступник є неповнолітнім.
У коледжі завжди є відповідальна особа Приймальної комісії, яка відповість на Ваші питання щодо створення і подачі документів через електронний кабінет ((phone)м. т. 0936561395)
🎓Після видання наказу на зарахування – вітаємо, Ви студент.
👨💻З наказом можна буде ознайомитись в розділі “Вступникам” – “Оприлюднені рішення приймальної комісії”
‼Чекайте інформацію щодо поселення до гуртожитку і початку освітнього процесу на сайті коледжу та слідкуйте за нашими сторінками у соціальних мережах!
🤗Будьте певні – Ваша мрія стати частинкою родини МФК обов’язково здійсниться, головне в це вірити і якнайшвидше подати заяву на вступ до Малинського фахового коледжу.
ДОВІДКОВА ІНФОРМАЦІЯ для абітурієнтів та їх батьків:
- Як отримати кваліфікований електронний підпис? https://diia.gov.ua/life-situations/yak-otrimati-elektronnij-pidpis
- Онлайн-сервіс для створення кваліфікованого електронного підпису. https://czo.gov.ua/sign
- Онлайн-сервіс перевірки кваліфікованого електронного підпису. https://czo.gov.ua/verify
Текстова інструкція:
Як підписати документ кваліфікованим електронним підписом (КЕП)?
Крок 1:
Підготуйте файл – електронний документ або електронну копію документу – до підписання.
Крок 2:
✔️Потрібно скористатися веб-сервісом будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Наприклад, https://czo.gov.ua (Центральний засвідчувальний орган Міністерства цифрової трансформації України)
✔️Обрати Довірчу послугу – “Підписати документ”.
✔️Серед варіантів підписання файлу обрати – за допомогою “Електронного підпису”.
Крок 3:
Зчитайте ключ з файлового носія – зазвичай цей файл має назву Key-6 з розширенням *.dat (зустрічаються також розширення *.pfx, *.pk8, *.zs2, *.jks). Аби скористатись файловим носієм, вам необхідно:
✔️ Обрати зі списку свого надавача електронних довірчих послуг – суб’єкта, до якого ви зверталися для отримання електронного підпису.
✔️ Завантажити із зовнішнього носія чи власного комп’ютера файл з вашим особистим ключем.
✔️ Вказати пароль доступу до особистого ключа у відповідному полі.
✔️ “Зчитати”
Крок 4:
✔️Перевірте ваші персональні дані та натисніть “Далі”.
✔️Для підписання й збереження оберіть “інший формат”, а саме – Формат CAdES з розширенням *.p7s
✔️Нарешті, оберіть у відповідному полі файли, необхідні для підписання.
✔️Натисніть “Підписати”.
Крок 5:
Перевірте дані у сповіщенні “Документ підписано”.
✔️Оберіть і натисніть на “файл з підписом”.
Документи підписано і завантажено!
👨💻Відео щодо створення ключа КЕП у ПриватБанк безкоштовно https://www.youtube.com/watch?v=ZxTS4K_EKlg.
⠀
✔️Перейдіть на https://privat24.ua до особистого кабінету
✔️Зайдіть до меню «Усі послуги»/«Бізнес»/«Завантажити сертифікат»
✔️Вкажіть свої дані, перевірте їх коректність та натисність «Дані вірні»
✔️Вигадайте пароль на файл — сховище ключів.
✔️Введіть пароль, що надійде вам смскою або у мобільному застосунку Приват24
✔️Встановіть галочку навпроти пункту «Я ознайомлений та згоден з умовами…»
✔️Натисніть «Далі»
👨💻Відео щодо створення електронного підпису з допомогою додатку “ДІЯ” безкоштовно https://youtu.be/GUjoG6ZeoRs
Автор: Сахнюк Вікторія, завідувач відділення