І знову зустріч на підприємстві…

І знову зустріч на підприємстві і цього разу домовленість про дуальну форма здобуття професійної освіти

Студенти групи ЗВ31 ОПП “Землевпорядкування” знову мали змову відвідати ТОВ НВП «Будпластик» та зустрітись із сертифікованим інженером-землевпорядником Мойсієнко Галиною Василівною та дружним колективом, який вона очолює.

Галина Василівна цього разу провела лекцію по «Обліку земель» та розповіла про порядок ведення обліку, звернула увагу на облік зрошуваних і осушених земель та наголосила, що найбільш детальному обліку підлягають землі сільськогосподарського призначення і землі населених пунктів.
Порадила нашим здобувачам освіти навчатися і зрозуміти, яким шляхом потрібно рухатися для того, щоб досягти професійного успіху.

Студенти залюбки працювали разом із працівниками ТОВ НВП «БУДПЛАСТИК» на комп’ютерній техніці з використанням програм, які застосовуються в землевпорядному виробництві та закріпили свої знання отримані в коледжі під час лекцій та практичних занять.
Були присутні при вирішенні окремих серйозних питань, що стосуються виготовлення, погодження та розроблення документації із землеустрою.

Під час виконання практичних завдань студенти намагалися наввипередки якомога ширше використовувати у роботі свої знання та зусилля для того, щоб сподобатись керівництву.
Час проведений на підприємстві виявився дуже плідним та повчальним для студентів. Надіємось, що наші здобувачі освіти за сьогодні багато чого вичерпали корисного для себе, зазначила Галина Василівна, а тому запропонувала укласти договір про здобуття освіти в дуальній формі навчання та залучати студентів до роботи на підприємстві за їх згодою та згодою навчального закладу.
Дуальна форма здобуття професійної освіта – це спосіб навчання, за яким теоретичний матеріал опановується в закладі з педагогом, а практичне навчання проходить на виробництві, де у виробничому процесі студента навчають та ще й платять за це. Отже побажаєм успіхів нашим здобувачам освіти.

Людмила БЕРНАЦЬКА, голова циклової комісії землевпорядних дисциплін