
Профорієнтація для 9-класників Малинської ТГ: досвід першокурсників Малинського фахового коледжу
2025 рік – час важливих рішень для дев’ятикласників Малинської ТГ і не тільки. Вибір подальшого шляху навчання є визначальним кроком у їхньому житті. У цьому контексті профорієнтація відіграє ключову роль, допомагаючи учням дослідити світ професій та зробити усвідомлений вибір.
Цього року студенти 1 курсу бакалаврату Малинського фахового коледжу активно долучилися до профорієнтаційної роботи з учнями 9-х класів. Їхня участь є особливо цінною, адже вони можуть поділитися власним досвідом навчання в коледжі, розповісти про переваги та особливості різних спеціальностей, а також відповісти на питання, які цікавлять майбутніх студентів.

Чому саме студенти коледжу є ефективними провідниками у світ професій?
Актуальна інформація: Студенти коледжу мають найсвіжішу інформацію про навчальний процес, вимоги до студентів та перспективи працевлаштування після закінчення навчання.
Живий приклад: Студенти є живим прикладом успішного навчання в коледжі. Вони можуть поділитися власними історіями успіху, розповісти про свої досягнення та мотивувати учнів до навчання.
Зрозуміла мова: Студенти спілкуються з учнями однією мовою, вони розуміють їхні інтереси та потреби. Це сприяє встановленню контакту та довірливим відносинам.
Чесність та відвертість: Студенти можуть чесно та відверто розповісти про всі плюси та мінуси навчання в коледжі, допомогти учням зробити об’єктивний вибір.
Автор: Старовойт Олександр, студент групи ЛГБ11 Малинського фахового коледжу