До уваги вступників ПЗСО та з дипломом молодшого спеціаліста

До уваги вступників ПЗСО та з дипломом молодшого спеціаліста. Коли та як реєструється електронний кабінет вступника.

Вступники з атестатами ПЗСО та для вступу за ОС Бакалавр з дипломом ОКР молодшого спеціаліста подають заяви для вступу в 2021 році в електронній формі онлайн через електронні кабінети вступника. Для цього потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі за адресою https://ez.osvitavsim.org.ua/. Однак наразі сайт неактивний. Він функціонуватиме з 01 липня – цього дня розпочнеться реєстрація електронних кабінетів вступників та можна буде завантажити всі документи.


Яка інформація потрібна, щоб відкрити електронний кабінет?

Для відкриття електронного кабінету слід вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими. Якщо буде зафіксовано ідентичність логінів – видасть попередження. У такому разі потрібно створити новий унікальний логін. На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету.

Під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ruyandex.ru.

Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:

  • одного з сертифікатів ЗНО – номер, пін-код та рік отримання (2018–2021); дані інших сертифікатів варто додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
  • свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата), диплома молодшого спеціаліста – серію, номер та середній бал додатка (про порядок його розрахунку дізнайтеся за посиланням).

Реєстрація електронного кабінету вступника можлива з атестатом, виданим не раніше 1998 року (фотокомп’ютерні («пластикові») документи). Якщо документ видано до 1998 року, то доведеться подавати заяву в паперовому вигляді безпосередньо в приймальній комісії Малинського фахового коледжу.

Для того щоб краще ознайомитися з порядком створення електронного кабінету, можна переглянути відеоінструкцію, розроблену Міністерством освіти і науки України в 2020 році. Вона допоможе попередньо зорієнтуватися в процедурі створення електронного кабінету, однак слід пам’ятати, що в 2021 році деякі деталі реєстрації можуть змінитися.


Які дані та документи потрібно завантажити?

Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:

  • контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку представниками приймальноїї комісії Малинського фахового коледжу з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів;
  • кольорову фотокартку вступника (3х4 см);
  • фотокопію додатка до свідоцтва / атестата про повну загальну середню освіту, з 2021 року і диплому молодшого спеціаліста.

Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG, PNG), а максимальный розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.


Хто може допомогти відкрити електронний кабінет та завантажити документи?

Для допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі у приймальній комісії нашого коледжу створено спеціальний консультаційний центр. Абітурієнти можуть звернутися до нашого закладу, і там їм допоможуть зі створенням електронного кабінету, внесенням заяв в електронній формі, завантаженням додатка до документа про освіту, на основі якого відбувається вступ, та надати детальну інформацію про ВСТУПНУ КАМПАНІЮ 2021 року в МАЛИНСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ.


Що буде, якщо внести неточні дані?

Після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету вже неможливо. Тому краще пересвідчитися, що всі дані завантажені в електронний кабінет коректно. Зміна середнього бала свідоцтва про освіту або додатку до диплому після подання першої заяви можлива лише шляхом звернення вступника до нашого закладу освіти, якщо було зареєстровано в нас першу заяву або в ж до того закладу, де зареєстрували першу заяву.


Скільки можна подати заяв?

Для вступу на бакалаврат вступники можуть подати до 5 заяв на бюджетну форму навчання в будь-який заклад вищої освіти без обмеження щодо кількості спеціальностей, на які їх подають, та до 30 заяв на контракт.

У кожній заяві, яку абітурієнт подає на бюджет, потрібно обов’язково встановити її пріоритетність – від 1 до 5, де 1 – це найвища пріоритетність, а 5 – відповідно, найнижча.

Установлення пріоритетності – важливий крок, адже змінити її після подання заяви неможливо.

Якщо вступ здійснюється за ОПС Фаховий молодший бакалавр, то кількість заяв необмежена.


Протягом якого часу приймають заяви?

Прийом заяв та документів від вступників на базі ПЗСО за ОС Бакалавр і ОПС Фаховий молодший бакалавр та вступу за ОС бакалавр на базі диплому молодшого спеціаліста  розпочинається 14 липня (за денною формою) та закінчується:

  • 16 липня – для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів, творчих конкурсів;
  • 23 липня – для осіб, які вступають за результатами зовнішнього незалежного оцінювання, іспитів, творчих конкурсів, складених із 01 по 13 липня.

Для отримання оперативної інформації про перебіг вступної кампанії в МФК переглядайте вкладку “Публічна інформація – Оприлюднені рішення приймальної комісії”

Також МФК має форму попередньої реєстрації абітурієнтів, що розміщено на сайті коледжу у вкладці “Вступникам” (https://forms.gle/khNAUgGWN3hAkRZ96)

Інформація за матеріалами ОСВІТА.UА