Аналіз стану освітньої діяльності

Наближається до завершення  І півріччя навчального року, яке пройшло в непростих умовах воєнного стану, переважно в змішаному режимі навчання. Завдяки застосуванню цифрових платформ та інструментів, викладачі проводили інтерактивні заняття,  створювати і розміщували на доступних ресурсах навчальний контент, налагодили зворотний зв’язок із здобувачами освіти з метою успішного виконання навчальних планів і програм.

Під час планового засідання педагогічної ради, яке відбулося 23 листопада, були розглянуті питання поточної успішності студентів денного та заочного відділень, організації роботи  у педколективі щодо запобігання корупції,  дотримання академічної доброчесності, проаналізовано хід підготовки до атестації викладачів у поточному навчальному році. До відома членів педагогічної ради були доведені рішення Ради директорів ЗФПО Житомирської області від 10.11.2022 року, які орієнтують педагогічних працівників на більш широке використовувати в освітньому процесі цифрових інструментів Google: Classroom, Jamboard, Meet, сервіси Classtime, Mentimeter, Kahoot, які дозволяють проводити інтерактивні заняття; вдосконалювати  педагогічну майстерність, ставати  адміністраторами освітнього процесу, проєктувальниками освітніх програм нового покоління, тьюторми,  фасилітаторами, модераторами, координаторами освітньої діяльності; оволодівати гібридними методиками викладання, що передбачає не лише трансляцію студентам знань, а й навчання орієнтуванню в традиційному й електронному навчальному середовищі тощо.

З розглянутих питань були прийняті рішення, спрямовані на вдосконалення освітнього процесу, успішне виконання завдань І півріччя.

Леонід Мойсієнко, методист